Ucieczki na KGS'ie

Czy można coś zrobić jak przeciwnik uciekł z partii? Zdarzyła mi się taka sytuacja już kilka razy... Np przed chwilą po kilku idiotycznych ruchach przeciwnika zdobyłem do 30 ruchu około 40 punktów przewagi. Zamiast rozegrać jeszcze z 50 ruchów i się przekonać czy można tu jeszcze coś ugrać, albo od razu się poddać, mój przeciwnik zwyczajnie zwiał. Czy mogę mu coś z tego tytułu zrobić ^ ^? Zgłosić do moderatora czy coś w ten deseń. W ogóle to jest jakaś paranoja... Jakim trzeba być geniuszem, żeby wpaść na pomysł, aby po wyjściu z gry zatrzymywał się zegar? -,- to jakiś absurd... Mam nadzieje, że na wyższych kyu takie rzeczy już się nie zdarzają. Byłaby to przynajmniej jakaś motywacji do zdobywania siły : P

Kiedy ktoś często ucieka to jego niedokończone gry zamieniają się na przegraną przez dyskwalifikację. Na wyższych kyu zdarzają się bardzo rzadko, więc najlepiej potraktuj to jako motywację;)

Czas się zatrzymuje, bo w Internecie róznie bywa, problemy z łączem, itd. Więc jest możliwość dokończenia takiej gry. Jeżeli minie odpowiednio dużo czasu, to gra w końcu powinna zostac tobie zaliczona jako wygrana.

A najważniejsze to się tym po prostu nie przejmować, tylko pomysleć sobie "taki jestem dobry, że odemnie uciekają" :)

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Znacznik [badukpl id] wstawia grę z baduk.pl o podanym numerze. Przykład: [badukpl 1384]
  • Znacznik [eidogo adres_pliku_sgf] wstawia player eidogo z zapisem partii. Przykład: [eidogo //go.art.pl/sites/default/files/sgf/2017-1-alphago-kejie.sgf]